Prenumerera på Geologiskt forum

Geologiskt forum ingår i Geologiska Föreningens ordinarie medlemskap. Tidningen utkommer fyra gånger per år: i mars, juni, september och december. Tidningen är normalt på 32 sidor. Som medlem får du förutom den tryckta tidningen även tillgång till vårt digitala arkiv "Geologiskt Forum online". Där kan man ladda ned alla tidigare nummer av Geologisk Forum som PDF-filer.

Det finns även möjlighet att prenumerera på Geologiskt forum utan att vara medlem. Prenumerationsavgiften är då 250 kr. Du får tidningen Geologiskt forum hemsänd i brevlådan (fyra nr/år). Digitala "Geologiskt forum online" ingår ej .

Hur betalar jag min prenumeration?

Hur du vill betala väljer du själv när du i "Mina uppgifter" anger att du vill prenumerera. Du kan betala on-line med kort, eller genom att sätta in pengarna på vårt plusgirokonto 2108-9 eller bankgiro 749-6359. Ange "Prenumeration Geologiskt Forum". Sätt in 250 kronor. Kom ihåg att alltid uppge ditt namn, adress samt din e-postadress, annars vet vi inte vem som betalat in pengarna! Utlandsbetalning? Läs mer på vår engelska sida om Geologiskt Forum.

Prenumerationsvillkor för fristående prenumeration (dvs prenumeration utan att vara medlem)

• Prenumerationsavgiften gäller för ett år från betalningsdatumet eller från det datum då eventuellt medlemskap löper ut. Under det året får man de utgåvor av Geologiskt forum som publiceras under den tiden.
  • När prenumerationen är på väg att upphöra får man en påminnelse via epost. En andra påminnelse skickas ut när prenumerationen upphör. Man har då inte längre rätt till några nya tidningar förrän betalning inkommer för ytterligare ett år.
  • Prenumerationen förnyas omedelbart vid online-betalning via Geologiska föreningens hemsida. Vid betalning via plusgiro eller bankgiro så förnyas prenumerationen från den dag betalning inkommer till Geologiska föreningen.
  • Om man förnyar prenumerationen innan den tidigare perioden har löpt ut så förlängs prenumerationen med ytterligare ett år från slutdatumet för den tidigare perioden.
  • Som prenumerant har man INTE tillgång till äldre digitala upplagor av Geologiskt Forum. Den möjligheten har man enbart som medlem.

Prenumerationsbeställning

Om du inte redan har registrerat dig hos Geologiska Föreningen så kan du göra det själv via vår webregistrering. Därmed får du tillträde till "Mina uppgifter" där du kan beställa prenumerationen.

För att köpa enstaka lösnummer, eller äldre nummer, reklamationer eller annat, vänligen kontakta föreningen:

Välkommen!

Senaste numret  av GFF